Justyna Guzielak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu PUPIL Foods w rozmowie z Moniką Dawiec. Czytaj więcej »
Justyna Guzielak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu PUPIL Foods w rozmowie z Moniką Dawiec. Czytaj więcej »
Posługując się Piramidą Żywieniową mamy pewność, że nasza dieta będzie prawidłowo zbilansowana, pełnowartościowa i urozmaicona. Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska w rozmowie z Moniką Kociubińską zwraca uwagę na fakt, że na trzecim miejscu w Piramidzie zlokalizowane są sery. Czytaj więcej »
Franczyza w handlu detalicznym pojawiła się prawie 20 lat temu, jednak prawdziwy rozkwit zaczęła przeżywać w ostatnich kilku latach. Kryzys i ekspansja dyskontów spowodowały, że detaliści zaczęli poszukiwać takich formuł organizacyjnych, które pozwolą im przetrwać trudne czasy. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Piotra Czaplickiego, Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu marki Dolina Noteci kieruje Monika Dawiec. Czytaj więcej »
Firma DCB to ekspert w zakresie wykrywania fałszywych banknotów, monet i dokumentów. Sylwester Salach, szkoleniowiec DCB w rozmowie z Moniką Dawiec opowiada jak zachować się, kiedy rozpoznamy fałszywkę i dlaczego warto szkolić się w tym zakresie. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Stanisława Gągały, Prezesa Gold Drop kieruje Monika Dawiec. Czytaj więcej »
Najwięksi polscy gracze rynkowi powołują kolejne spółki, aby wspólnie poprawić swoją konkurencyjność. Działania te mają raczej charakter organizacyjny, jednak ich uczestnicy twierdzą, że w ten sposób konsolidują rynek! Czy jednak na pewno? Czytaj więcej »
Hochland rozpoczął właśnie największą w historii firmy akcję promocyjną na polskim rynku pod hasłem „Przyspiesz z nami”. Monika Dawiec rozmawia z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska – na temat nowych trendów na rynku serów i najbliższych planów firmy. Czytaj więcej »
Peklimar staje w obliczu nowego wyzwania, które ma umocnić pozycję zakładu nie tylko na rynkach lokalnych, ale na terenie całego kraju. Krzysztof Janiak, Dyrektor Handlowy firmy Peklimar opowiada o najbliższych planach dążących do osiągnięcia tego celu. Czytaj więcej »
Przez cały okres swojego istnienia Hochland pozostaje firmą rodzinną, której głównymi udziałowcami są rodziny założycieli spółki. Aktualnie Grupa Hochland zatrudnia około 4200 pracowników w ośmiu krajach i osiąga łączne obroty na poziomie 1 mld euro. Polska jest niezwykle ważnym rynkiem w strategii firmy. Z Jackiem Wyrzykiewiczem PR & Marketing Services Manager w Hochland... Czytaj więcej »
Roshen to jeden z największych producentów słodyczy na świecie (w TOP 100 na 20 pozycji). Proszę przypomnieć naszym Czytelnikom, jakim potencjałem produkcyjnym (fabryki) oraz dystrybucyjnym (centra logistyczne) globalnie dysponuje firma Roshen? Czytaj więcej »
Trzy pytania do Remigiusza Czerneckiego, Prezesa Ren – kieruje Monika Dawiec. Czytaj więcej »
Jakie wyzwania stoją przed polskim handlem detalicznym i hurtowym i jak radzić sobie będą na tym niełatwym rynku największe organizacje handlowej? Na te pytania odpowiadają wybrani menadżerowie największych firm handlowych. Czytaj więcej »
O nowym, lekkim Fruits and Wine, który podbił serca Francuzów oraz trendach na polskim rynku alkoholowym – opowiada Beata Piskorska, Brand Manager, Sobieski Sp. z o.o. – w rozmowie z Moniką Dawiec. Czytaj więcej »
O rozwoju firmy, wysokiej jakości produktów oraz pozycji na rynku opowiada Artur Błasik, Dyrektor ds. Rozwoju, Zakład Przetwórstwa Mięsnego GROT w rozmowie z Tomaszem Pańczykiem, Redaktorem Naczelnym Hurt & Detal. Czytaj więcej »
Dariusz Kalinowski, Prezes Zarządu Emperia Holding S.A. oraz sieci sklepów „Stokrotka” w rozmowie z Tomaszem Pańczykiem, Redaktorem Naczelnym Hurt&Detal. Czytaj więcej »
Powinniśmy zapewniać naszemu organizmowi około 2 litrów płynów dziennie – wliczając w to również pożywienie, w którym przeciętnie znajduje się 0,5 litra wody. O tym, że na upalne dni idealnym sposobem ochłodzenia się będzie wypicie gorącej herbaty – przekonuje Sylwia Mokrysz z Zarządu Mokate w rozmowie z Moniką Dawiec. Czytaj więcej »
Dynamika zmian na rynku serów w Polsce cały czas mobilizuje do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań. Konieczne są także nowe argumenty i narzędzia wsparcia dla detalistów, aby utrzymać produkty markowe na półce sklepowej. Szczegóły na ten temat zdradza Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska w rozmowie z Moniką Dawiec. Czytaj więcej »
Jak zyskać lojalnych konsumentów? Przede wszystkim dostrzec ich, a później się dostosować. Jak to zrobić i jakie działania podejmować – opowiada Karolina Karolczak, Dyrektor Marketingu Handlowego, Agros-Nova Holding. Czytaj więcej »
Bonduelle – lider w przetwórstwie warzyw – wspiera rozwój świadomości zdrowego odżywiania. O kampanii edukacyjnej, wsparciu marketingowym oraz nowych produktach w portfolio opowiada Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu w Bonduelle Polska w rozmowie z Tomaszem Pańczykiem, Redaktorem Naczelnym miesięcznika Hurt&Detal. Czytaj więcej »
Wartość rynku serów to ponad 5 miliardów złotych. Sięga po nie coraz większa grupa konsumentów, co w naturalny sposób powoduje wzrost wolumenów sprzedaży. Szczegóły na temat efektywnego eksponowania serów zdradza Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Firma Bahlsen obecna jest w Polsce od ponad 20 lat. Najważniejsze osiągnięcia to… Czytaj więcej »
Soczysta karkówka, aromatyczne kiełbaski z grilla, delikatny kurczak i pikantne skrzydełka – to tylko kilka kulinarnych przebojów, które sprawiają, że grill jest jedną z najchętniej spędzanych form weekendowego odpoczynku wśród Polaków. Co w tym sezonie proponuje marka Kamis, aby kulinarne eksperymenty okazały się prawdziwym sukcesem? Czytaj więcej »
Rok 2014 za nami. Jaki był to okres dla Grupy Specjał. Czy wszystkie zakładane do realizacji cele zostały osiągnięte? Czytaj więcej »
Z okazji 25-lecia firmy na rynek została wprowadzona nowa marka konserw rybnych SuperFish Prestige... Czytaj więcej »
Osobiście odwiedza swoich partnerów biznesowych, by dokładnie przyglądać się procesom produkcji i jakości produktów. Jego misją jest, by Bakalland stał się jeszcze większą, jeszcze bardziej nowoczesną i dochodową firmą i… wie jak to zrobić. Marek Moczulski, Prezes Zarządu Bakalland S.A. w rozmowie z Tomaszem Pańczykiem, Redaktorem Naczelnym miesięcznika Hurt & Detal –... Czytaj więcej »
Na 2015 rok ma konkretną strategię działania i plany dalszego rozwoju firmy, nie tylko w Polsce. Z Tomaszem Kurpiszem, Prezesem Zarządu w Hortex Holding S.A. rozmawia Tomasz Pańczyk, Redaktor Naczelny miesięcznika Hurt & Detal. Czytaj więcej »
Z danych GUS wynika, że na przestrzeni 12 miesięcy 2014 roku produkcja wódki zmniejszyła się w ujęciu ilościowym o 23,8%, przy jednoczesnym wzroście produkcji wina owocowego o 3,6% i piwa o 0,8%. O powodach takiej sytuacji oraz o działaniach, które mogą pomóc polskiej branży spirytusowej opowiada Andrzej Szumowski, Prezes Stowarzyszenia Polska Wódka (PVA) w rozmowie z Tomaszem... Czytaj więcej »
Święta Wielkanocne coraz bliżej. Jak do tego okresu przygotowuje się WSP Społem? Czytaj więcej »
W terminologii marketingu & shopper marketingu co chwilę pojawiają się nowe definicje. Karolina Karolczak, Dyrektor Marketingu Handlowego, Agros-Nova Holding opowiada o jednym z pojęć, które stało się ostatnio modne – Pokolenie C – nowa generacja konsumentów. Czytaj więcej »
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
17 maja obchodzimy Światowy Dzień Pieczenia...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Marka prezentuje letnią nowość ...
Marka Kinley zachęca do przełamywania schematów...
Lody Śmietankowe z sosem karmelowym Grycan to połączenie...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...